Pagina's

2 augustus 2015

De Vinktas x 2

Echt wel héél lang heb ik staan kiezen en nadenken bij Petit Pan ... de geplastificeerde katoen is niet echt heel goedkoop en de keuze is enorm ... Ik had twee tafelkleedjes nodig.  Eén voor de tuintafel en een smaller stuk voor een nog kleinere tafel buiten.  En 't moest samen passen, maar toch verschillend zijn ... Met de overschot van het stuk voor de smalle tafel wou in nog vanalles maken ... 't moest wat renderen :-).

En dat lukte ... er was een strook over voor 2 vinktassen en 4 pennenzakken ... jeuj!

Toevallig kwam ik bij de Vinktas uit in mijn zoektocht naar wat ik kon maken.  Altijd handig.  En supermakkelijk.  Ik had alleen niet door hoe groot ze echt wel ging worden.  Heel groot dus :-).  Maar dat kan af en toe wel eens handig zijn.  (picknickdeken, eten en drinken voor 4 gaan erin, handig dus).  De tweede paste ik in lengte een breedte een beetje aan, meer iets om mee te pakken naar 't werk.

T was wel trekken en sleuren, echt vlot naait dat niet die geplastificeerde katoen.  Zelfs met een stukje plakband onder het voetje was het afzien.  

Maar gelukt ... Twee tassen en één ritszakje ... de rest ligt nog even weg, voor als ik er nog eens zin in heb, of voor als ik ooit een boventransportvoet in huis haal.



 

3 opmerkingen:

Gaëtane zei

Tof :-)!!

Khadetjes zei

Ik riskeerde me er nog niet aan, aan dat geplastificeerde gedoe... maar het resultaat is schoon!
En een boventransport, haal dat in huis jong, zo'n gerief ;)

Metimebyseija@gmail.com zei

Je gesukkel weerspiegelt zich in ieder geval niet in het resultaat. Mooi!!!