Pagina's

29 juni 2015

voor de juffen ...

Weeral een topjaar voor Vic!
Superjuffen heeft hij al gehad, ook dit jaar weer.

Voor Jul waren het nog maar de eerste weekjes op school.  Nog steeds wat wennen, maar dat komt volgend jaar helemaal goed.

Cadeautjes dus, voor de juffen, voor de turnjuffen, voor de zorgjuf ... en ineens ook voor mezelf, PetitPanstofjes zijn gewoon zooooo mooi!
 
Ik maakte er een beetje bandwerk van.  De zonnebrilzakjes zijn superleuk om te maken, zonder zwaar nadenken, ideaal om mooie restjes op te werken en zalig om toffe combinaties te zoeken.  Ik denk dat er nog wat gaan volgen ...  Het patroontje: By Miekk

Met een roze brilletje erbij met tekeningen van Jul en Vic en tekstje een ideaal zomercadeautje.



Mijn ander bandwerkprojectje ... Tina Clutchen. Een verslaving, echt :-)
Zo'n setje ... daar word je toch blij van he?






Ja, ... ik zou er zelf blij mee zijn, ... ik hoop de juffen ook!




2 opmerkingen:

boomie zei

Supertof en heel erg geslaagd in die Petit Pan stofjes! Ik maakte ook een brillenzakje als bedankje voor de briljante juf!

Saartje zei

Leuk! Dat zou ik als juf zijnde ook wel willen krijgen :-)
Liefs Saartje

http://saartjeathome.blogspot.be