Pagina's

7 juni 2011

de superswap met Kir ...

Lang geleden dat ik hier nog een berichtje zette ... maar 't is efkes veel te druk, verhuizen, een eerste verjaardagsfeest, vanalles eigenlijk ... en zelfs ook nog vanalles gemaakt maar geen tijd om foto's te trekken ... die volgen dus nog  ...

Ik ben daarom even zo vrij geweest om de foto's van Kir te pikken en hier te zetten, ... onze swap dus. 
Ik blogde ooit dat als ik eens veeeeeeel tijd had zo'n stoffen alfabet wel zag zitten ... waarop Kir en swap voorstelde ... en dat moet je me geen twee keer vragen ...

Voila, ... de foto zegt genoeg ... toch om een beetje jaloers van te worden he?
foto: Kir                                                                                                        



 Die leuke lettertjes (magneetjes) zaten bovendien in een geweldig zakje!  En daarbij nog een chique stiftenrol!

Ik maakte voor haar een laptopcover, een 'vliegeniersmuts' maar dan een vrouwelijke versie ervan, en nog wat kleine spulletjes ...

foto: Kir                                                                                                       

 Soit, ... ikke blij dus :-)

1 opmerking:

Kir zei

En ikke ook!
(en nogmaals sorry dat het zolang duurde)